
Digitaal
Wil je bij je onderzoek werken met digitale tools? Dan heb je misschien iets aan de volgende tips.
Wind in de zeilen
Wil je bij je onderzoek werken met digitale tools? Dan heb je misschien iets aan de volgende tips.
Om een reclamecampagne te bedenken moeten je iets meer weten over de molen en het beroep van molenaar. Maak in groepjes een paar onderzoeksvragen.
Bijvoorbeeld:
Maak groepjes van 4 en verdeel de onderzoeksvragen: ieder groepje onderzoekt één onderwerp (op papier of digitaal). Zoek op internet de benodigde informatie en verzamel alles.
Hoe moet het eindproduct eruit zien? Bijvoorbeeld een flyer, advertentie, poster (op papier) of powerpoint, filmpje, animatie (digitaal).
Presenteer kort de antwoorden op jullie onderzoeksvragen.
De volgende les gaan jullie naar Poldermolen Oudegein! Dus draag stevige schoenen om de steile trappen te kunnen beklimmen en warme kleding die een beetje vuil mag worden.
Oja, en verzamel je vast wat vragen om aan de molenaar te stellen?