- 
		
		
		Thema's en leergebiedenThema’s: - Digitale wereld
- De natuur (verschijnselen en elementen)
 Leergebieden: - Kunst en Cultuur
- Mens en Maatschappij
 
- 
		
		
		Overzicht lessen en acties leerkrachtVoor aanvang les 1: - Vraag leerlingen die een hond hebben om een foto van hun hond mee te nemen
- Kijk in het rooster in Planned Culture wanneer de gastles voor jouw klas gepland is, verdeel de klas in groepjes van 4-5 kinderen en vraag voor ieder groepje een ouder of assistent om te helpen. Deel het infoblad voor begeleiders uit.
 Voor aanvang van les 2: - Leg per groepje een vel A3 papier en pritstiften of lijm klaar
- Knip of snijdt kleine papiertjes (ongeveer A6 formaat) voor iedere leerling 1 en een paar extra. Deze komen op het A3 papier en vormen zo het hondenverhaal storyboard.
 Tijdens les 2: - Bedenken de groepjes hun hondenverhaal en maken ze hun storyboard.
 Voor aanvang les 3: - Om teleurstellingen bij leerlingen te voorkomen regel je voldoende hulpouders: voor ieder groepje 1 begeleider.
 Voor aanvang les 4: - Kijk of je de films ontvangen hebt van de gastdocent.
 
		Regel tijdig begeleiders voor de gastles. Voor elk groepje (4-5 leerlingen) is 1 begeleider nodig. 	
		
		infoblad ouders
	
	 
		