-
Reizen met OV
- Koop vooraf e-tickets voor de leerlingen en begeleiders
- Bekijk vooral de reistijd met de trein via ns.nl
Via de volgende link kunnen railrunners worden besteld:
Railrunner | Meest gekocht | producten | NS
Let op de e-tickets dienen op naam van de leerling te worden besteld.
Voor de ouders en leerkrachten kunnen losse e-tickets worden besteld
In de startmail wordt aangegeven hoe de gemaakte reiskosten kunnen worden vergoed.
De looproute vanaf het Station Hilversum Mediapark naar Museum Beeld & Geluid is ongeveer 7 minuten.
-
Reizen met de auto
Het adres voor het navigatie systeem is: Media Parkboulevard 1, 1217 WE.
Op oudere navigatiesystemen vind je het museum op Sumatralaan 45, 1217 GP.De parkeergarage van Beeld & Geluid vind je aan de achterzijde van het pand.
In de startmail wordt aangegeven hoe de gemaakte reiskosten kunnen worden vergoed.
-
Begeleiders
Minimaal 1 begeleider per 10 leerlingen, inclusief docent.
Klik hier voor praktische info voor de begeleider
Deel deze informatie vooraf met de begeleiders zodat zij weten wat er van hen wordt verwacht.
-
AVG
Beeld en Geluid is een archief en dus hebben zij te maken met auteursrechten van materialen. Ze wijzen er dan ook op dat het gebruik van beeldmateriaal anders dan door jezelf geproduceerd, buiten educatief gebruik in de klas, niet is toegestaan.
Foto’s en filmpjes maken van elkaar mag natuurlijk wel.
Binnenkort brengen jullie een bezoek aan Beeld & Geluid in Hilversum.
In Beeld & Geluid duik je in onze multimediale wereld door te ervaren, te onderzoeken, te lachen, te liken, te huiveren én te ontdekken hoe we van media kunnen leren. Samen met een medewerker van Beeld & Geluid doen jullie de workshop #influenceME waarin jullie een stapje dichterbij het leven van influencers komen en hoe zij hun volgers kunnen verleiden.
Workshop #influenceME
Sociale media spelen een steeds grotere rol in ons leven. Allerlei platforms zoals Youtube, Instagram en TikTok zorgen voor een constante verbinding met elkaar, de buitenwereld én een heleboel influencers.
Jullie gaan onderzoeken wat voor invloed deze influencers op ons uitoefenen. Welke verleidingstechnieken gebruiken ze om onze harten te winnen? Hoe bespelen ze onze gevoelens en koopgedrag om een trouwe volger te worden? En hoe kun je tussen de flitsende edits door zien hoe ze te werk zijn gegaan?